Reklam
Reklam

BOSKAY METAL’DE TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİ İMZALANDI: İLK YILDA TOPLAM YÜZDE 39 ZAM

a75ed355 4ff3 443b 8273 fb25d96eceb7
Aylin Sarıoğlu Avatarı
Aylin Sarıoğlu tarafından
23 Haziran, 2026 16:54 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’te faaliyet gösteren Boskay Metal’de, 2026-2027 yıllarını kapsayan Toplu İş Sözleşmesi, çalışanların onayı alınarak imzalandı.

Özçelik İş Sendikası Karabük Şube Başkanı Kenan Yılmaz tarafından yapılan açıklamada, sözleşme kapsamında çalışanların ücretlerine ilk altı ay için yüzde 21, ikinci altı ay için ise yüzde 18 oranında zam yapıldığı, böylece ilk yıl için toplam ücret artışının yüzde 39 olarak gerçekleştiği belirtildi.

Kenan Yılmaz, toplu iş sözleşmesi sürecini sabırla bekleyen tüm Boskay Metal çalışanlarına teşekkür ederek, görüşmelerin karşılıklı anlayış ve uzlaşı içerisinde tamamlanmasına katkı sunan Boskay Metal Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Bostancıoğlu’na da yapıcı yaklaşımından dolayı teşekkür etti.

Yılmaz, imzalanan toplu iş sözleşmesinin Boskay Metal emekçilerine ve ailelerine hayırlı olmasını temenni etti.

Bizi sosyal medyadan takip edin