Düzce İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, il dışından getirdiği uyuşturucuları satmak için hazırlayan bir kişiyi yakaladı. Şahsın evinden 50’şer gram halinde paketlenmiş 1 kilo 50 gram uyuşturucu madde çıktı.
Düzce Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde İl Jandadma Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince yürütülen çalışmalarda merkez ilçede H.T isimli şahsın il dışından getirdiği uyuşturucu maddelerin ticaretini yaptığı tespit edildi. Jandarma ekiplerinin yaptığı baskında H.T isimli şahıs uyuşturucu maddeleri satışa hazırlarken yakalandı. Şahsın evinde yapılan aramada 21 adet 50’şer gramlık paketler halinde, toplam 1 kilo 50 gram uyuşturucu madde emdirilmiş sentetik kannabinoid ele geçirildi. H.T isimii şahıs göz altına alınırken hakkında adli işlem başlatıldı.


Uyuşturucu maddeleri paketlerken yakalandı
Tosya Belediyesi’nden Oto Sanayi Bölgesi’nde çevre temizliği
Tosya Belediyesi ekipleri tarafından Oto Sanayi Bölgesi’nde çevre temizliği gerçekleştirerek, çevre kirliliğine sebep olan ve yolları daraltan olumsuzluklar giderildi.
Tosya Belediyesi ekipleri tarafından Oto Sanayi Bölgesi’nde düzensiz şekilde bırakılan hurda araçlar, çevre kirliliğine sebep olan görüntüler ve yolların daralmasına sebep olan olumsuzlukların giderilmesi için çalışma başlattı. Tosya Belediye Başkanı Volkan Kavaklıgil, belediye ekipleri tarafından yapılan çalışmaları yerinde inceledi.
Konuyla ilgili yapılan açıklamada, ortak kullanım alanlarının amacı dışında kullanılması, çevreyi ve şehir düzenini olumsuz etkileyen görüntülerin oluşmasının kabul edilemez olduğu belirtilerek, şehrin düzenini bozan hiçbir oluşuma izin verilmeyeceği belirtildi.

