Reklam
Reklam

Kurban kesimi sırasında yaralanan 2 kişi hastanelik oldu

kurban kesimi sirasinda yaralanan 2 kisi hastanelik oldu
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
06 Haziran, 2025 16:07 tarihinde yayınlandı
0

Zonguldak’ta Kurban Bayramı’nın birinci günü meydana gelen olaylarda, kurban kısmı sırasında yaralanan 2 kişi Atatürk Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındı.

Zonguldak’ta bayramın birinci saatlerinde başlayan kurban kesim süreçleri sırasında 2 kişi çeşitli yerlerinden yaralandı. Kesici aletle meydana gelen yaralanmalar sonrası vatandaşlar kendi imkanlarıyla Atatürk Devlet Hastanesi’ne başvurdu. Yaralıların sıhhat durumlarının güzel olduğu, tedavilerinin akabinde taburcu edildikleri öğrenildi. Öte yandan yetkililer, kesim süreçlerinin uzman şahıslarca yapılmasının, misal kazaların önüne geçilmesinde değerli rol oynadığını vurguladı.

Bizi sosyal medyadan takip edin