Reklam
Reklam

Zabıta Ekipleri Denetimleri Sıklaştırdı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
02 Haziran, 2016 14:20 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri Ramazan ayında tüketimi artan gıdaların halk sağlığını tehdit etmemesi için çalışmalarını sürdürüyor.

Karabük Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri halk sağlığı için kent merkezinde faaliyet gösteren restaurant, lokanta ve kahvehaneleri denetleyerek, iş yerlerinin imalathane, depo, mutfak, dolap ve reyonlarında incelemelerde bulundu.

Denetimlerin devam edeceğini belirten Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili; “Halkımızın Ramazan Ayı’nı en güzel şekilde geçirmesi için ekiplerimiz aralıksız çalışıyor. Özellikle insan sağlığını ilgilendiren konularda çok daha hassas ve dikkatli olmalıyız. Karabük  Belediyesi olarak insan sağlığını ilgilendiren konularda çok duyarlıyız. Vatandaşlarımızın huzur içerisinde alışverişlerini yapabilmeleri için özellikle gıda üretim ve satışının yapıldığı işyerlerini sıkı bir şekilde denetimlerimiz devam edecek” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin