Reklam
Reklam

Sobadan Sızan Gazdan 2 Kişi Zehirlendi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
25 Şubat, 2015 15:29 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’te 2 kişi, evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgiye göre, merkeze bağlı Belenköyü Mahallesi Belen Caddesi’nde oturan Şükrü Kılıç ve Lütfiye Kılıç, sabah namazına kalktıkları sırada sobadan sızan gazdan zehirlendiklerini fark edince yakınlarının yardımı ile Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne götürüldü. Çiftin yoğun bakıma alındığı öğrenildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin