Reklam
Reklam

SGK İl Müdürlüğünden Karabükspor’a  Teşekkür Belgesi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
20 Mayıs, 2016 14:12 tarihinde yayınlandı
0
  1. Yıl Temalı Sosyal Güvenlik Haftası kutlamaları kapsamında ziyaretlerine devam eden Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü Nuri Akçay, Süper Lige

yükselen Kardemir Karabükspor Kulübü  Başkanı Hikmet  Ferudun Tankut’u ziyaret ederek Süper Lige yükselmelerinden dolayı tebrik ederek başarılar diledi.

Akçay ziyarette ayrıca Kulüp sporcuları ile çalışanlarının Sigorta Primlerini düzenli ödeyerek haklarının korunması hususunda göstermiş oldukları titizliği gayreti taktirle karşıladıkları anısına kendilerine  Teşekkür Belgesi takdim etti. Kulüp Başkanı  Hikmet Ferudun Tankut da  Süper lige yükselmelerinden dolayı sporcularına  dualarıyla destek veren tüm Karabüklü taraftarlarına teşekkür etti.

Bizi sosyal medyadan takip edin