Reklam
Reklam

Samsun’daki tabiat parkları ve sulak alanları 42 bin kişi gezdi

samsundaki tabiat parklari ve sulak alanlari 42 bin kisi gezdi wiz6FN3b jpg
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
20 Temmuz, 2024 15:27 tarihinde yayınlandı
0

Samsun’da bulunan tabiat parklarını ve sulak alanları 2024 yılının ilk yarısında 42 bin 146 kişi gezdi.

Samsun’un eşsiz güzellikteki tabiat parklarını ve sulak alanlarını binlerce vatandaş ziyaret etti. Kuş Cenneti, Şahinkaya Kanyonu, Vezirsuyu, Amazon, Bayraktepe ve Sarıgazel Tabiat Parkı gibi önemli turizm alanları 10 binleri ağırladı. En çok ziyaretçi alan yer ise Vezirsuyu Tabiat Parkı oldu.

Alınan bilgilere göre Amazon Tabiat Parkını bin 923 kişi, Bayraktepe Tabiat Parkı’nı bin 774 kişi, Sarıgazel Tabiat Parkı’nı 6 bin 412 kişi, Şahinkaya Tabiat Parkı’nı 10 bin 54 kişi, Kızılırmak Deltası Kuş Cenneti’ni 7 bin 408 kişi ve Vezirsuyu Tabiat Parkı’nı 14 bin 575 kişi gezdi. Ladik Gölü’nün ise bu yıl ziyarete kapalı olduğu öğrenildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin