Reklam
Reklam

Orman yangını sonrası çevre temizliği yapıldı

66cf65264b45d
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
28 Ağustos, 2024 20:59 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’ün Ovacık ilçesinde dernek üyeleri orman yangınının meydana geldiği alanda çevre temizliği yaptı.

Ovacıklılar Derneği tarafından, geçtiğimiz günlerde Alınca ve Beydini köyleri arasında meydana gelen orman yangını bölgesinde çevre temizliği etkinliği yapıldı. Etkinliğe Ovacık Kaymakamı Tuğçe Yılmaz, Dernek Başkanı Mehmet Deligöz ile üyeler ve vatandaşlar katıldı.
Alanda yapılan temizlikte yaklaşık 20 poşet çöp toplandı.

Öte yandan çevreciler, Hatipoğlu Göleti çevresinde de temizlik yaptı.

66cf653bddc66 jpg

66cf6540307b1 jpg

Bizi sosyal medyadan takip edin