Reklam
Reklam

Karabük İl Jandarma Komutanlığı hayvanlara yiyecek verdi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
05 Nisan, 2023 13:25 tarihinde yayınlandı
0

Karabük İl Jandarma Komutanlığı tarafından sokak hayvanlarına yiyecek bırakıldı.

Karabük İl Jandarma Komutanlığı bünyesindeki Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Timi tarafından, “4 Nisan Dünya Sokak Hayvanları Günü” nedeniyle sorumluluk bölgesinde yaşayan ve kimsesi olmayan hayvanlara yiyecek verildi.

Açıklamada, “Can dostlarımızı bir gün değil her gün bizlere ihtiyaçları olduğunun anlatıldığı farkındalık çerçevesinde sokak hayvanlarını besleme faaliyeti icra edilmiştir” denildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin