Reklam
Reklam

GSİM Personeli Karabük’e Döndü

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
22 Şubat, 2023 13:51 tarihinde yayınlandı
0

6 Şubat tarihinde Kahramanmaraş merkezli meydana gelen ve 10 İlde büyük yıkıma neden olan deprem felaketinin ardından depremzedelerin yaralarını sarmak üzere ve vatandaşlara yardımcı olmak amacıyla  Kahramanmaraş’a giden 40 gönüllü  Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü personeli görevlerini tamamlayarak Karabük’e döndü.

Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü önünde personeli karşılayan İl Müdürü Coşkun Güven, 5 gün boyunca Kahramanmaraş’ta gönüllü olarak özveri ile çalışan tüm personele teşekkür ederek,  “Bakanlığımız koordinesinde Kahramanmaraş İlimize görevlendirilen 40 personelimiz bölgedeki çalışmalarını tamamlayarak İlimize döndüler. Yaşanan deprem sonucu vatandaşımızın yaralarının sarılması için bölgede özverili bir şekilde çalışan tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. İyi ki Varsınız” dedi.  (Halil Kızılyer)

 

Bizi sosyal medyadan takip edin