Reklam
Reklam

Doğalgaz dağıtım istasyonunda 13 günde ikinci kez faciadan dönüldü

Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
10 Nisan, 2024 08:24 tarihinde yayınlandı
0

Kastamonu’nun Cide ilçesinde KARGAZ doğalgaz dağıtım istasyonunda tüplerden sızan doğalgaz paniğe sebep oldu. Aynı tesiste 13 gün önce de doğalgaz tüpleri bulunan dorse yanmış, yangın ekiplerin erken müdahalesi ile söndürülmüştü.
Olay, Kastamonu’nun Cide ilçesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, ilçede bulunan KARGAZ firmasına ait doğalgaz dağıtım istasyonunda bulunan tankerde doğalgaz kaçağı meydana geldi. Sızan doğalgazı gören görevlilerin ihbarı üzerine tesise müdahale ekipleri sevk edildi. Ekipler tankların boşalması neticesinde müdahalede bulunarak güvenlik önlemi aldı. Sızan doğalgazın alev almaması ise ihtimal bir faciayı önledi.
Öte yandan, 26 Mart tarihinde de aynı tesiste meydana gelen olayda, doğalgaz tüpleri taşıyan tırın dorsesinde çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürülmüştü.

Bizi sosyal medyadan takip edin