Reklam
Reklam

Boyacıoğlu: “On bir ayın Sultanı Şehr-i Ramazan Hoş Geldin”

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
04 Haziran, 2016 10:52 tarihinde yayınlandı
0

 

Ramazan ayının başlaması nedeniyle Özel Medikar Hastanesi Genel Müdür/Başhekim Op.Dr. Ziya Boyacıoğlu bir kutlama mesajı  yayımladı.  Boyacıoğlı mesajında şunları söyledi:

” On bir ayın Sultanı Ramazan ayına ulaşmış bulunmaktayız. Kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi yüce Allah’a sonsuz şükürler olsun. Rahmet, Bereket ve Mağfiret ayı Ramazan’da Özel Medikar Hastanesi olarak” Halka Hizmet, Hakka Hizmet”  düsturu ile azimle, başarıyla çalışmaya devam edecektir.

Yine bir hadis de şu söylenmiştir  “Ramazan ayı bereket ayıdır. O ayda tam hayır vardır ve Allah sizi temizler. Rahmetini inzal eder, hataları siler, duaları kabul eder. Sizin rağbetinize bakar ve sizinle meleklerine iftihar eder. Onun için Allah’a kendi tarafınızdan hayır öde “

Bu vesile ile  Ramazan ayının tüm Müslüman alemine, Karabük ve yöre halkına sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini dilerim.”

 

 

Bizi sosyal medyadan takip edin