ZONGULDAK Alaplı Terminalinde ramazan ayı nedeniyle bir durgunluk yaşanıyor. Bayramın 2.ci gününden sonra ise işlerin artması kaçınılmaz olarak söyleniyor. Alaplı Terminalinde otobüs işletmeciliği yapan Şeref Yirmibeşoğlu Ramazan ayı ile beraber terminal genelinde durgunluk olduğunu söyleyerek, “Bayrama 3-4 gün kala işlerimizin artacağını umuyoruz” diye konuştu. Alaplı’da Ramazan ayı ile beraber şehirler arası otobüs terminalinde de yoğunluk azaldı. Bayrama sayılı günler kala işlerinde artış olmadığını söyleyen otobüs işletmecisi Şeref Yirmibeşoğlu, “Şu anda Ramazan sebebiyle yolculuk talebi yok. İlla ki bayram dönüşü olacaktır. Geçen sene de işlerimiz aynıydı. Değişen bir şey olmadı. Bayrama 3-4 gün kala işlerimiz de artış olur ama bayramdan sonra yoğunluğumuz daha da artar. Yoğunluk olmasını bekliyoruz” dedi.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor

Zonguldak
Alaplı’da alev topuna dönen piknik tüpü korkuttu
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor

Zonguldak