Reklam
Reklam

Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinde  Değerlendirme Toplantısı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
27 Mayıs, 2016 14:07 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Ağız ve Diş sağlığı Merkezinde Aylık değerlendirme toplantısı yapıldı.  Ağız ve Diş sağlığı Merkezi toplantı salonunda yapılan Aylık Değerlendirme Toplantısına;  Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Op. Dr. İsmail Kara, İdari Hizmetler Başkanı Op.Dr. Erkan Andaç,Tıbbi Hizmetler Başkanı Op.Dr. Ahmet Bal, Mali Hizmetler Başkanı Mustafa Mızrak, Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Dt.Ahmet Ustaoğlu ve uzmanlarımız katıldı.
Verimlilik kriterleri çerçevesinde Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nde İdari Mali İşler Müdürü Şerife Salman’ın sunumu ile başlayan toplantıda sağlık tesisleri Tıbbi, İdari, Mali ve Kalite Kriterleri doğrultusunda değerlendirilerek, Ağız ve Diş sağlığı konusunda Karabük’te daha iyi hizmet sunulması için gerekli konular görüşüldü.

Toıplantı sonrası kısa bir değerlendirme yapan Karabük Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Op. Dr. İsmail Kara, “Sağlık kuruluşlarında her ay düzenli olarak düzenlediğimiz toplantılarda eksiklikleri konuşarak neler yapılabileceği konusunda istişarelerde bulunuyoruz  ve eksikliklerin giderilmesi için planlama yapıyoruz. Bu nedenle bu tür toplantılar bizim açımızdan çok verimli geçiyor” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin