Reklam
Reklam

Yenice Ormanlarında Yapılan Tatbikat Serisi Sona Erdi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
20 Mart, 2015 15:21 tarihinde yayınlandı
0

Zonguldak Orman Bölge Müdürü Ahmet Sırrı Beşel’in Başkanlığında, Yenice ormanlarında yapılan üretim ve standardizasyon tatbikatına; Yenice Kaymakamı Oğuz Cem Murat da katıldı.
Zonguldak Orman Bölge Müdürü Ahmet Sırrı Beşel’in Başkanlığında yapılan üretim ve standardizasyon tatbikatına; izleyici olarak Yenice Kaymakamı Oğuz Cem Murat, İşletme ve Pazarlama Şube Müdürü Muhittin Karakavuz, Kdz.Ereğli, Zonguldak, Karabük, Safranbolu ve Yenice Orman İşletme Müdürleri, Orman İşletme Şefleri, depo memurları, üretimde görevli memurlar, S.S Zonguldak-Karabük İlleri ve İlçeleri Ormancılık Kooperatif Birliği Başkan ve Yöneticileri, Birim Kooperatif Başkanları ve yöneticiler ile yöresel müşteriler katıldı.
Tatbikatlarda; üretimde iş güvenliği, odun kusurları, sınıflandırma ve üretimde kullanılan alet ve edevatın anlatılmasından sonra arazide kesilmiş bulunan kayın, meşe ve çam türlerinde fiili olarak boylama ve sınıflandırma çalışmaları gruplar halinde gerçekleştirildi.
Yöresel müşterilerin talebi dikkate alınarak yapılan tatbikata katılım yoğun olurken, müşteriler ilk defa yapılan bu uygulamadan duydukları memnuniyeti ifade ettiler.

Bizi sosyal medyadan takip edin