Reklam
Reklam

Vergili´nin Regaib Kandili Kutlama Mesajı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
07 Nisan, 2016 10:21 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili; Ragaib Kandili nedeniyle kutlama mesajı yayınladı.

Vergili mesajında; Üç aylar, Regaib Kandiliyle başlayan, bin aydan daha hayırlı Kadir Gecesiyle zirveye ulaşan feyizli ve bereketli maneviyat mevsimidir.

Bütün İslam âlemi için iyi bir fırsat olan bu geceyi çok iyi değerlendirmeli, birlik ve beraberliğimizi güçlendirmeye ve korumaya gayret göstermeliyiz.

Bu manevi olgunluğu fırsat bilerek aramızdaki çekişmeleri, dargınlık ve kırgınlıkları bertaraf etmeli, toplum olarak birbirimize kenetlenip birlik ve beraberliğimizi kuvvetlendirmeliyiz. Elimizi ve gönlümüzü uzanabileceğimiz herkese açmalı, sevgi ve saygı ortamının oluşmasına, birlik ve beraberliğin güçlenmesine, insani ve ahlaki değerlerimizin tekrar yeşermesine çaba göstermeliyiz.
Manevi duyguların üst seviyelere yükseldiği bu kutsal gecede, yapılacak tüm duaların kabul olmasını diliyor, rahmet, mağfiret ve bereket iklimi olan üç ayların başlangıcı Regaip Kandili’nin ülkemize ve tüm Müslümanlar alemine huzur ve sağlık getirmesini diliyorum” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin