Reklam
Reklam

Vergili: “Çalışmaları Yılbaşına Kadar Tamamlamayı Hedefliyoruz”

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
11 Ekim, 2022 17:14 tarihinde yayınlandı
0

Belediye Başkanı Rafet Vergili, Balıklar kayası Safranbolu-Kastamonu Battı Çıktı Kavşağı projesi çalışmalarında incelemelerde bulundu. Balıklar kayası Kavşak projesindeki çalışmaların gece-gündüz demeden 7/24 devam ettiğini söyleyen  Başkan Vergili; “Hedefimiz; çalışmalarımızı en kısa sürede tamamlayarak hemşehrilerimizin yaşadığı geçici sıkıntı süresini en aza indirmek.  Her şey daha yaşanabilir bir Karabük için.  Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz” dedi.

Yılbaşına kadar çalışmaları tamamlamayı hedeflediklerini belirten Başkan Vergili;  “Bizim Safranbolu giriş tarafından o kadar sıkıntımız yok, Karabük’ten Safranbolu tarafına giriş çok daha sıkıntılı. Çünkü 100 Yıl Mahallesi içerisinden geçiliyor,  bazı arkadaşlar yol veriyor bazı arkadaşlar yol vermiyor sıkıntı orada. Yan yolları hızlı bir şekilde yapabilirsek sıkıntıları biraz daha az seviyeye indirmiş olabiliriz’’ diye konuştu. (Nurettin Acar)

Bizi sosyal medyadan takip edin