Reklam
Reklam

Vali Gürel’den  Kastamonu İline Ziyaret

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
20 Aralık, 2022 13:36 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Valisi Fuat Gürel, bir takım ziyaretlerde bulunmak üzere Kastamonu İlini ziyaret etti.

Vali  Fuat Gürel, gerçekleştirildiği ziyaretler kapsamında, Kastamonu Valisi Avni Çakır’a nezaket ziyaretinde bulundu.

Sohbet ortamında gerçekleşen ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Vali Avni Çakır, nazik ziyareti için Vali Fuat Gürel’e teşekkür etti.

Vali Gürel, daha sonra  Kastamonu Devlet Su İşleri (DSİ)  23. Bölge Müdürü Yasin Devrim ile Karayolları 15. Bölge Müdürü Yüksel Oğuzhan’ı ziyaret etti.

Ziyaretlerde, Devlet Su İşleri Bölge Müdürlüğüne atanan Yasin Devrim’e hayırlı olsun dileklerini ileten Vali Gürel’e  Bölge Müdürlükleri tarafından Karabük’te devam eden yatırımlar ve projeler hakkında detaylı bilgiler verildi. (Nurettin Acar)

Bizi sosyal medyadan takip edin