Reklam
Reklam

Turizm Haftası Kapsamında Doğa Yürüyüşü Yapıldı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
20 Nisan, 2015 14:57 tarihinde yayınlandı
0

Turizm Haftası etkinlikleri kapsamında, Karabük İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından Yenice Şeker Kanyonunda doğa yürüyüşü yapıldı.
Karabük İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından düzenlenen Turizm Haftası etkinlikleri kapsamında, 19 Nisan 2015 Pazar günü Şeker Kanyonunda doğa yürüyüşü düzenlendi. Şeker Kanyonu ile İncebacaklar Mahallesi arasındaki 4 kilometrelik yol üzerinde yapıldı.
Şeker Kanyonunda yapılan yürüyüşüne, Karabük Vali Yardımcısı Tarkan Keskin , Yenice Kaymakamı Oğuz Cem Murat, Safranbolu Kaymakamı Murat Bulacak, İl Kültür ve Turizm Müdürü İbrahim Şahin, Safranbolu Belediye Başkanı Dr. Necdet Aksoy, Yenice Belediye Başkanı Zeki Çaylı, İlçe Jandarma Komutanı Deniz Dönmez, Yüksekokulu Derneği Başkanı Aycan Telli, Karabük’ten gelen doğa yürüyüş sevenleri ile vatandaşlar katıldı.

Bizi sosyal medyadan takip edin