Reklam
Reklam

Samsun’da belediye otobüsü alevlere teslim oldu

samsunda belediye otobusu alevlere teslim oldu K6ILlN1E
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
15 Temmuz, 2025 04:07 tarihinde yayınlandı
0

Samsun’da seyir halindeki belediye otobüsünde çıkan yangın kısa müddette aracı sardı. Alevlere teslim olan otobüs kullanılamaz hale gelirken, yolcular tahliye edildi.

Yangın, İlkadım ilçesi Küçük Kolpınar Mahallesi 641. Sokak üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye nazaran, 55 BBB 90 plakalı Samsun Büyükşehir Belediyesi Samulaş’a ilişkin 13 numaralı otobüs, çizgi üzerinde seyir halindeyken şimdi bilinmeyen bir nedenle yanmaya başladı. Alevleri fark eden sürücü otobüsü durdurarak yolcuları tahliye etti. Büyük panik yaşayan yolcular süratle otobüsten inerek uzaklaştı.

İhbar üzerine olay yerine itfaiye takımları sevk edildi. Yangına müdahale eden takımlar, alevleri denetim altına alarak söndürdü. Fakat belediye otobüsü büsbütün yanarak demir yığınına döndü.

Yangının çıkış nedeni ile ilgili inceleme başlatıldı. Olayda yaralanan olmadı.

Bizi sosyal medyadan takip edin