Reklam
Reklam

Salih Aydın  Meslek Koleji Öğrencileri Arçelik Fabrikasını Gezdi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
09 Aralık, 2022 14:20 tarihinde yayınlandı
0

Salih Aydın Meslek Koleji öğrencileri Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşlarından birisi olan Arçelik’in Bolu fabrikasında incelemelerde bulundu. Öğrencilerin için faydalı bir gezinin olduğunu ve öğrencilerin sektörün dinamiklerini görmesini ve sektör içinde yer almalarını istediklerini belirten Salih Aydın Meslek Koleji  Okul Kurucusu  Salih Aydın “Bu gezi öğrencilerimiz için çok faydalı oldu. Bu tür etkinliklerin öğrencilerimizin eğitimine ve bilgisine çok şey kattığını görüyoruz. Burada sürdürülebilirliği öğreniyor öğrencilerimiz. Bizim öğrencilerimiz geleceğin Mühendisleridir.Bugün yapılan işletme gezisinde öğrencilerimiz yapılan üretimi gördüler bunlar çok faydalı. Ürüne giden bütün süreci bilmesi çok anlamlı bir durum. Salih Aydın Meslek Koleji olarak bu tarz etkinlikleri yapıyoruz. Önce insan ve gelecek farkındalığı ile yol alıyoruz.” diye konuştu.(Halil Kızılyer)

Bizi sosyal medyadan takip edin