Reklam
Reklam

Safranbolu Belediyespor 2 Konarıspor 1

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
21 Aralık, 2015 15:12 tarihinde yayınlandı
0

Karabük 1. Amatör Ligdeki başarılı temsilcimiz Safranbolu Belediyespor Konarısporu da yenerek galibiyet serisine devam etti.
Üst üste aldığı başarılı sonuçlar ile dikkatleri üzerine çeken fuetbol takımımız Konarı karşılaşmasına da mutlak galibiyet parolası ile çıktı.
Karşılaşmanın henüz 2. dakikasında bulduğu golle moral bulan Belediyespor maçta da üstün bir performans sergilerken maçıda Emirhan ve Bilal’in golleri ile 2 -1 kazandı.
Karşılaşma sonrası kısa bir açıklama yapan Kulüp Başkanı Mehmet Koca, “Takım her geçen gün daha da iyiye gidiyor. Şu anda kulüp olarak tam bir aile havasındayız. Futbolcularımız ce yönetimimiz bir bütün olduk. İnşallah ilerleyen günlerde çok daha iyi olacağız. Ben futbolcularıma donuna kadar güveniyorum. İnşallah mutlu sona hep berababer ulaşacağız” dedi.
Belediyespor önümüzdeki hafta ise Yortanspor ile karşılaşacak.

Bizi sosyal medyadan takip edin