Süper Lig ekiplerinden Kardemir Karabükspor, daha önce prensipte anlaştığı Romanya Milli Takım oyuncusu Valerica Gaman ile bugün 3 yıllık resmi sözleşme imzaladı. Romanya Ligi ekiplerinden Astra Giurgiu takımınında forma giyen Valerica Gaman Karabük’e gelerek sağlık kontrollerinden geçtikten sonra kendisini 3 yıllığına Karabükspor’a bağlayan sözleşmeye imza attı. Defans oyuncusu 27 yaşındaki Valerica Gaman, Romanya’nın 2016 Avrupa şampiyonasından elenmesinin ardından bugün Karabük’e geldi. Özel MEDİKAR hastanesinde sağlık kontrollerinden geçirilen Gaman, kulüp binasında kendisini kırmızı-mavili renklere bağlayan 3 yıllık sözleşmeyi imzaladı. Kulübün Genel Sekreteri Tuncay Yıldız, Valerica Gaman’ın geçen sezon Romanya Ligi’ni şampiyon olarak bitiren Astra Giurgiu takımın başarılı bir oyuncusu olduğunu ve aynı başarıya yeni takımında da göstereceğine inandığını ifade ederek, transfer çalışmalarının kulübün menfaatleri doğrultusunda süreceğini söyledi. Valerica Gaman ise Karabükspor başkanı ve yönetiminin güçlü bir takım oluşturmaya çalıştığını ifade ederek, “Bu takımın bir parçası olduğum için çok mutluyum. Romanya’da daha önce beraber oynadığım oyuncular bu takımda görev alıyor. Umuyorum ki birlikte tüm oyuncularla elimizden gelenin en iyisini vererek takımı iyi bir noktaya taşıyacağız” dedi.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya
Cristiano Ronaldo’nun Büyük Turnuva Sessizliği Sürüyor
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Yenice
Yenice’de gri balıkçıl ile martı aynı karede av bekledi

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Dünya