Reklam
Reklam

Orman Personeline Başarı ve Teşekkür Belgesi Verildi

ORMAB jpg
Ramazan Öztürk Avatarı
Ramazan Öztürk tarafından
10 Haziran, 2024 12:12 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu Kaymakamı Şaban Arda Yazıcı tarafından Orman İşletme Personellerine 2023 yılında yaptıkları çalışmalar neticesinde başarı ve teşekkür belgesi verildi.

Başarı ve Teşekkür Belgesi takdim töreninde konuşma yapan Orman Bölge Müdürü  Faruk Bayraktaroğlu “185 yıllık köklü bir kuruluş olan orman teşkilatımız Tarım ve Orman Bakanlığımız ile Orman Genel Müdürlüğümüzün Türkiye Yüzyılı vizyonuna uygun olarak köklerinden gelen güç ile programlarını gerçekleştirmekte ve her ne koşulda olursa olsun milletimizin emrindedir” dedi.

Orman Personeline Basari ve Tesekkur Belgesi Verildi jpg

Safranbolu Kaymakamı  Şaban Arda Yazıcı ise yaptığı konuşmada, “Başarı ve teşekkür belgesi verilmez, alınır sizler yaptıklarınızla bu belgeleri almayı hak ettiniz” dedi.

Törene Safranbolu Kaymakamı  Şaban Arda Yazıcı, Bölge Müdürü Faruk Bayraktaroğlu, Bölge Müdür Yardımcısı  Necmettin Aşçi, Safranbolu, Karabük, Eskipazar, Eflani ve Ovacık Orman İşletme Müdürleri, Emekli Şube Müdürlerinden Mehmet Çağatay, Safranbolu İşletme Müdürlüğü  personeli katıldı.

 

 

Bizi sosyal medyadan takip edin