Reklam
Reklam

Okulda sağlığın korunması ve geliştirilmesi toplantısı yapıldı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
31 Ekim, 2018 13:58 tarihinde yayınlandı
0

2018-2019 eğitim ve öğretim yılı Okulda Sağlığın Korunması ve Geliştirilmesi kapsamında Ovacık İlçe Kaymakamı  Mehmet Zahid Doğu Başkanlığında Toplum Sağlığı Merkezi, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, İlçe Jandarma Komutanlığı, İlçe Emniyet Amirliği, İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, İlçe Belediye Başkanlığı, Gençlik ve Spor Müdürlünün temsilcilerinin katılımıyla  Okul Sağlık Kurulu toplantısı yapıldı.

Toplantıda; Okulda Sağlığın Korunması ve Geliştirilmesi konusunda İlçede yer alan okullarda sağlık alanında eğitimlerin düzenlenmesi, hijyen, okullarda sağlık koşulları, sağlıklı ve güvenli okul çevresi ve fiziksel aktivite konuları hakkında planlamalar konuşuldu.

Bizi sosyal medyadan takip edin