Reklam
Reklam

Öğrenciler Ginolu Karadeniz Koyunda Temizlik Yaptı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
07 Mayıs, 2015 08:13 tarihinde yayınlandı
0

KASTAMONU Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca 1-7 Mayıs tarihleri arasında başlatılan “Temiz Çevrem” kampanyası sebebiyle Çatalzeytin Ginolu’da öğrenciler tarafından temizlik yapıldı.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan organizasyon Ginolu Karadeniz Koyunda yapıldı. Yunus Emre Ortaokulu ve Çatalzeytin Lisesinden 30’ar öğrenci grubu temizlik çalışmasına katıldı. Ellerinde eldiven ve çöp torbalarıyla koyda bulunan çöpleri temizleyen öğrencilere Kaymakam Recep Koşal ve daire amirleri de eşlik ettiler.
Toplanan çöpler daha sonra belediye ekipleri tarafından alındı.

Bizi sosyal medyadan takip edin