Reklam
Reklam

OBM Toplantısı Yenice’de Yapıldı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
01 Mayıs, 2015 14:10 tarihinde yayınlandı
0

Zonguldak Orman Bölge Müdürlüğünün Olağan Değerlendirme toplantısı Yenice’de gerçekleştirildi.
Yenice Orman İşletme Müdürlüğü Sosyal Tesislerinde gerçekleşen ve Zonguldak Oman Bölge Müdürü Ahmet Sırrı Beşel başkanlığındaki toplantıya Zonguldak Orman Bölge Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri, İşletme Müdürleri ve Fidanlık Müdürleri katıldı. Toplantı, Bölge Müdürü Ahmet Sırrı Beşel’in açılış konuşmasıyla başladı.
Gerçekleştirilen toplantı, 2015 yılı faaliyet program ve gerçekleşmeleri ile Toplum Yararına Çalışma Programı(TYP) kapsamındaki çalışmalar, İşletme Müdürlerinin sunumları ile devam etti. Sunumların ardından Şube Müdürleri, kendi konularıyla ilgili değerlendirmeler yaptı. Toplantı daha sonra kapanış konuşmasıyla sona erdi.

Bizi sosyal medyadan takip edin