Reklam
Reklam

Nevruz Ateşi Kültür Merkezinde Yakıldı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
23 Mart, 2015 07:46 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’te Nevruz Bayramı dolayısıyla bir dizi etkinlik düzenlendi.
100. yıl Karabük Kültür Merkezi Konferans Salonu’nda düzenlenen programa; Karabük Valisi Orhan Alimoğlu, Garnizon Komutanı Jandarma Kıdemli Albay Samit Tokmak, Emniyet Müdürü Serhat Tezsever, Kültür ve Turizm Müdürü İbrahim Şahin, diğer protokol üyeleri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
Etkinlikte Karabük Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyat Bölümü Öğretim Görevlisi Yrd. Doç. Dr. Mustafa Kundakçı, günün önemini anlatan bir konuşma yaptı.
Karabük Üniversitesi Halk Oyunları Ekibinin, çeşitli yörelere ait gösteri sunduğu program, kültür merkezinin bahçesinde, baharı müjdeleyen nevruz ateşinin yakılması ve katılımcıların ateşin üzerinden atlamasıyla sona erdi.

Bizi sosyal medyadan takip edin