Reklam
Reklam

Makam Kartaltepe Mahallesine Kuruldu

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
02 Haziran, 2015 12:52 tarihinde yayınlandı
0

Gezici Başkanlık Ofisi uygulaması kapsamında Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili Makamını son olarak Kartaltepe Mahallesine taşıdı.
Kartaltepe Mahallesine kurulan makamda Başkan Vergili vatandaşların istek ve şikayetlerini dinledi.
Başkan Vergili mahalle sakinleri ile bir süre yaptığı sohbetin ardından Kartaltepe Mahallesinde oluşturulan Başkanlık Makamından ayrıldı.

Bizi sosyal medyadan takip edin