Reklam
Reklam

Kozlu Belediyesi Nöbetçi Amir Uygulaması Başlattı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
05 Mart, 2015 08:47 tarihinde yayınlandı
0

ZONGULDAK ‘ın Kozlu Belediyesi Nöbetçi Amir uygulaması başlattı.Kozlu Belediyesi’nde mesai bitmiyor. Kozlu Belediye Başkanı Ertan Şahin’in talimatıyla artık nöbetçi amir uygulaması başlatıldı. Kozlu Belediye Başkanı Ertan Şahin grup amirlerini toplayarak, bele
diyede işlerin vatandaş adına sorunsuz ilerleyebilmesi için har akşam bir grup amirinin gece 24.00’e kadar belediyede nöbetçi olarak kalacağını söyledi. Bu uygulama başlatıldı.

Bizi sosyal medyadan takip edin