Reklam
Reklam

Konuralp Antik Kent Halk Sağlığı Haftası’nda mor ışıklandırıldı

konuralp antik kent halk sagligi haftasinda mor isiklandirildi LUj8rKap
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
05 Eylül, 2025 20:07 tarihinde yayınlandı
0

9 Eylül tarihleri ortasında kutlanan Halk Sıhhati Haftası münasebetiyle düzenlenen aktiflik kapsamında Konuralp Antik Kenti’nde mor ışıklar yandı.

Düzce Belediyesi Kültür İşleri Müdürlüğü, 3-9 Eylül Halk Sıhhati Haftası hasebiyle, halk sıhhatinin korunması, sürdürülmesi ve esirgeyici sıhhat hizmetlerinin görünür kılınması hedefiyle yürütülen farkındalık kampanyasına katıldı. Halk sıhhatine dikkat çekmek üzere hazırlanan aktiflik kapsamında tarihi 2 bin 300 yıl öncesine uzanan ve Düzce Belediyesi tarafından hafriyat çalışmalarının devam ettiği Konuralp Antik Kenti’ni mor ışık ile aydınlattı.

Sağlık Bakanlığı’nın uyumunda çeşitli etkinliklerle kutlanan Halk Sıhhati Haftası hasebiyle yapılan tertipte tarihi alanın mor ışıklarla aydınlatılması görsel şölen ortaya çıkardı. Ferdi ve toplumsal sıhhat uygulamaları ile hami sıhhat hizmetlerine dikkat çekmek üzere yapılan farkındalık çalışması etraf halkının da beğenisini kazandı.

Bizi sosyal medyadan takip edin