Reklam
Reklam

Kızılay, Gönüllü Bağışçılarını Bekliyor

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
29 Temmuz, 2015 09:18 tarihinde yayınlandı
0

ZONGULDAK Kızılay Kan Merkezi, Valilik önüne kurulan mobil aracıyla gönüllü kan bağışçılarını bekliyor.
Yaz mevsiminde sıcak havanın da etkisiyle gönüllü kan bağışçılarının azaldığını ifade eden Zonguldak Kızılay Kan Merkezi Müdürü Dr. Selim Alan, kanın sürekli ihtiyaç olduğuna dikkat çekti. Kan bağışının önemine değinen Alan, vatandaşlara kan bağışı yapmaları konusunda çağrıda bulundu.
Bağışlarla ihtiyacı olan vatandaşlara ulaştıklarını ifade eden Alan, “Kan bir kereye mahsus değil sürekli bir ihtiyaçtır. Bu sebeple vatandaşlarımızın desteğini bekliyoruz. Kan yapılamayan tek ilaçtır. Hava sıcaklıklarının artması da gönüllü kan bağışçılarımızı etkileyebilir. Ama kan ihtiyacı olan vatandaşlarımız olduğunu unutmamalıyız” diye konuştu.

Bizi sosyal medyadan takip edin