Reklam
Reklam

Kıbrıs Gazilerinden Vali Gürel’e Ziyaret

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
20 Temmuz, 2023 15:10 tarihinde yayınlandı
0

Kıbrıs Barış Harekâtının 49. Yıldönümü nedeniyle, Muharip Gaziler Derneği Karabük Şube Başkanı Sebahattin Çorbacı beraberinde, Karabüklü Kıbrıs Gazileri’nden oluşan heyet ve Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Abdurrahman Bilgiç ile Vali Gürel’i makamında ziyaret ettiler.

Ziyarette, Dernek Başkanı ve Kıbrıs Gazileri kendilerini bu anlamlı günde kabul eden Vali Gürel’e teşekkür ettiler

Kıbrıs Gazileri ile bir süre sohbet eden Vali Gürel, ziyarette yaptığı konuşmasında “Şehitlik ve gazilik, milletimizin gönlündeki en yüce ve en ulvi makamlardır. Uğruna büyük bedeller ödenerek kazanılan bu vatan, bizlere şehit ve gazilerimizin en kutsal emanetidir. Sizlere devlet ve millet olarak minnettarız. Eğer Türk Devleti bugün dünyada etkin devletlerarasında yer alabiliyorsa, bağımsızlığını kazanmış, bileği bükülmeyecek bir ülke konumunda ise siz gazilerimizin ve şehitlerimizin sayesindedir. Yavru Vatan Kıbrıs’ta soydaşlarımız yıllarca süren zulmün ardından 20 Temmuz 1974’te kahraman Türk Askerinin müdahalesi ile özgürlüklerine kavuşmuşlardır. Kıbrıs Zaferimizin 49.Yılını kutlarken Şehitlerimize Allah’tan rahmet, Gazilerimize uzun ve sağlıklı ömürler diliyorum’’dedi.(Haber Merkezi)

Bizi sosyal medyadan takip edin