Reklam
Reklam

KATSO, K Belgesi Vermeye Başladı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
28 Mayıs, 2014 07:32 tarihinde yayınlandı
0

KASTAMONU Yenilenen protokol neticesinde Kastamonu Ticaret ve Sanayi Odası (KATSO), K türü yetki belgeleri ile ilgili tüm işlemleri yapmaya yeniden yetkili oldu. Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı ile Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) arasında yenilenen protokol neticesinde Kastamonu Ticaret ve Sanayi Odası, K türü yetki belgeleri ile ilgili tüm işlemleri yapmaya yeniden yetkili oldu. K türü yetki belgelerinin yeniden KATSO’dan verilmeye başlandığını belirten Kastamonu Ticaret ve Sanayi Odası Genel Sekreteri Mustafa Elmas, bu konudaki girişimlerinin olumlu sonuç verdiğini ifade ederek, “Kastamonu’da hafif ve tam ticari araçlar ile taşımacılık sektöründeki araçlara verilen ve zorunlu olan K türü yetki belgeleri için üyelerimiz, odamız ilgili biriminden gerekli işlemleri yaptırabilirler” dedi. Elmas, “K türü yetki belgelerinin yeniden odamızdan verilecek olması üyelerimiz ve tüm Kastamonulular adına memnuniyet verici ve müjde niteliği taşıyan önemli bir gelişmedir. Oda olarak üyelerimizin iş yaşamında karşılaştıkları zorluklar ve engelleri aşmak adına her türlü gayreti gösteriyoruz ve bundan sonraki süreçte de aynı içtenlikle çalışmalarımıza devam edeceğiz. Bu güzel gelişme üyelerimize hayırlı olsun” diye konuştu. Daha önce Kastamonu’nun Bolu’ya bağlı olduğunu ve K türü yetki belgesi almak için şoförlerin büyük zorluklar çektiğine işaret eden Elmas, “Bolu’ya Kastamonu’nun dışında Karabük, Zonguldak, Bartın, Sakarya ve Düzce’de bağlıydı. Şoförlerimiz, Bolu’ya gittiklerinde hemen işlemlerini gerçekleştiremiyorlardı. Şimdi bu sorun ortadan kalmış oldu. 2009 yılında K türü yetki belgesi vermeye başladık ve 4 yıl sonra Anayasa Mahkemesi tarafından protokolün iptal edilmesi sonrası bu yetki bizlerden alınmıştı. Fakat yapılan yeni protokol çerçevesinde 9 Mayıs tarihinden itibaren yeniden K türü yetki belgesi vermeye başladık” şeklinde konuştu. Ayrıca Elmas, şu anda odalarına başvuruda bulunan 3 bin aktif dosyanın olduğunu sözlerine ekledi.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Kelkit Çayı’na düşen genci arama çalışmaları 26’ncı gününde devam ediyor

kelkit cayina dusen genci arama calismalari 26nci gununde devam ediyor qUVUVJzV
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
22 Haziran, 2026 16:30 tarihinde yayınlandı
0 0

Tokat’ın Erbaa ilçesinde Kelkit ırmağında kaybolan genci arama çalışmaları 26’ncı gününde de aralıksız devam ediyor.

Tokat’ın Erbaa ilçesinde 28 Mayıs günü Kelkit Çayı’na düşerek kaybolan Oğuz Kale’nin cansız bedenine 7’nci gün Kale Boğazı mevkiinde ulaşılmıştı. Ekipler kayıp İlker Parlak’ın (21) bulunması için çalışmalarını yoğunlaştırdı. Aramaların 26’ncı gününde polis, jandarma ve AFAD ekipleri dron ile ırmak yatağında tarama faaliyetlerini sürdürdü. Oğuz Kale’yi bulan emniyet müdürlüğü dron ekibi de bölgede arama çalışmalarını sürdürüyor. AFAD koordinesinde sürdürülen çalışmalarda bölgede 4 dron, 4 bot ve 13 araç görev yapıyor.

Bizi sosyal medyadan takip edin