Reklam
Reklam

Karabük’te Okul Sporları Genç Kız B Voleybol İl Birinciliği sona erdi

va23
Aylin Sarıoğlu Avatarı
Aylin Sarıoğlu tarafından
15 Mayıs, 2026 12:18 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’te düzenlenen Okul Sporları Genç Kız B Voleybol İl Birinciliği müsabakaları, oynanan final maçının ardından tamamlandı.

Yeni Mahalle Spor Salonu’nda gerçekleştirilen turnuvanın finalinde Vakıfbank Zübeyde Hanım Anadolu Lisesi ile Safranbolu Fatih Sultan Mehmet Fen Lisesi karşı karşıya geldi. Nefes kesen mücadelede rakibini 3-2 yenen Vakıfbank Zübeyde Hanım Anadolu Lisesi, il şampiyonu oldu.

Turnuvada Mehmet Vergili Fen Lisesi dördüncü, Kardemir Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi üçüncü, Safranbolu Fatih Sultan Mehmet Fen Lisesi ikinci olurken, şampiyonluk kupası Vakıfbank Zübeyde Hanım Anadolu Lisesi’ne gitti.

Dereceye giren takımların ödüllerini Spor Şube Müdürü Serdar Ali Osman Sevim, okul müdürleri ve Okul Sporları Tertip Komitesi Üyesi İlker Zafer Sayar takdim etti.

Organizasyonda mücadele eden tüm sporcular ve antrenörler tebrik edilirken, şampiyon takıma grup müsabakalarında başarılar dilendi.

 

Bizi sosyal medyadan takip edin