Reklam
Reklam

Karabük’te Cami ve Mescitleri Gül Kokusu Sardı

6796364fe72cf
Haber Merkezi Avatarı
Haber Merkezi tarafından
26 Ocak, 2025 16:19 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediyesi, Miraç Kandili dolayısıyla şehir genelindeki cami ve mescitlerde gül suyu uygulaması gerçekleştirdi.

Bu uygulama ile ibadet alanları, vatandaşlarımızın manevi huzuru en güzel şekilde yaşayabileceği bir ortam haline getirildi.

Başkan Özkan Çetinkaya’dan Miraç Kandili Mesajı

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, Miraç Kandili dolayısıyla yayımladığı mesajında şu ifadeleri kullandı:
“Miraç Kandili, bizlere manevi değerlerimizi yeniden hatırlatan mübarek bir gecedir. Hemşehrilerimizin bu anlamlı geceyi daha ferah ve huzurlu bir ortamda idrak edebilmeleri adına camilerimize gül suyu sıkarak hazırlıklarımızı tamamladık. Bu kutlu gecenin şehrimize, ülkemize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini temenni ediyor, tüm hemşehrilerimin Miraç Kandili’ni en içten dileklerimle kutluyorum.”

Bizi sosyal medyadan takip edin