Reklam
Reklam

Karabük’te Cami ve Mescitler Gül Koktu

swsw
Mustafa Akgün Avatarı
Mustafa Akgün tarafından
15 Ocak, 2026 13:00 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediyesi, Miraç Kandili dolayısıyla kent genelindeki cami ve mescitlerde gül suyu uygulaması gerçekleştirdi.

. Belediye ekipleri tarafından yapılan çalışmayla ibadethaneler gül kokularıyla buluşturuldu.

Kent genelinde eş zamanlı yürütülen uygulama, vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılanırken, cami ve mescitlerde Miraç Kandili’ne uygun bir manevi atmosfer oluştu.

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, kandil gecelerinin toplumsal birlik ve manevi değerler açısından taşıdığı öneme dikkat çekerek şu değerlendirmede bulundu: “Manevi geceler; birlik, kardeşlik ve dayanışma duygularının güçlendiği özel zamanlardır. Bu gecelerin ruhuna uygun şekilde şehrimizde ortak bir hassasiyet oluşturmayı önemsiyoruz. Miraç Kandili’nin tüm hemşehrilerimize huzur ve esenlik getirmesini diliyorum.”

Bizi sosyal medyadan takip edin