Reklam
Reklam

Karabük’te 1.120 Kişi Keltepe Gezisine Katıldı

679c80268fd3d
Asuman Doğan Avatarı
Asuman Doğan tarafından
31 Ocak, 2025 10:48 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediyesi ve Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen ücretsiz Keltepe gezileri yoğun ilgi gördü. 28-30 Ocak tarihleri arasında gerçekleştirilen etkinliğe toplam 1.120 kişi katıldı.

Doğaseverler, Keltepe’nin doğal güzelliklerini keşfederken temiz havanın tadını çıkardı. Her yaş grubundan katılımcının yer aldığı etkinlikte, 18 yaş altı çocuklar aileleriyle birlikte geziye katıldı.

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, etkinliğin büyük ilgi görmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Keltepe gezilerimiz, hemşehrilerimizin doğayla iç içe vakit geçirmesi için güzel bir fırsat sundu. Önümüzdeki dönemde de bu tür etkinlikleri sürdüreceğiz” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin