Reklam
Reklam

İŞKUR İl Müdürü Güven’den Orman İşletmesine Ziyaret

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
30 Nisan, 2015 11:15 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Çalışma ve İş Kurumu (İŞKUR) İl Müdürü Coşkun Güven İŞKUR’un Orman İşletme Müdürlükleri ile yaptığı Toplum Yararına Program kapsamında, 6 ay süre ile Orman alanlarındaki Ağaçlandırma ve Bakım işlerinde çalışanları Yenice Orman İşletme Müdürü Şevket Eraslan’la birlikte ziyaret ederek çalışmaları yerinde inceledi.
Sabah görev sahalarına gitmeden kendilerine kazasız hayırlı işler dileklerimizi sunan Güven yaptığı açıklamada “Karabük genelinde Orman teşkilatı ile yapılan protokolle toplam 500 kişi bu programdan yararlanmakta olup,program kapsamında İŞKUR 6 ay süre ile katılımcıların SGK ve asgari ücret üzerinden maaşlarını ödemektedir.İŞKUR desteği ile Orman alanlarımızda ağaçlandırma,bakım ve çevre düzenlemeleri hizmeti yapılmaktadır. “İŞ” leri; Güçleri Olsun diye çalışıyoruz” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin