Reklam
Reklam

İl Sağlık Müdürü Gün, 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutladı

il saglik muduru gun 14 mart tip bayramini kutladi TDunuDnZ
Ihlas Haber Ajansı Avatarı
Ihlas Haber Ajansı tarafından
14 Mart, 2026 12:00 tarihinde yayınlandı
0

Zonguldak İl Sağlık Müdürü Uzm.Dr. Mustafa Özkan Gün, sağlık çalışanlarının 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutladı.

Gün, “İnsan hayatını korumayı ve sağlığı her şeyden üstün tutmayı görev bilen hekimlerimiz ve sağlık çalışanlarımız, gece gündüz demeden göstermiş oldukları fedakarlıkla insan hayatına dokunuyor. Bu anlamda bizler için de anlamı oldukça büyük olan 14 Mart Tıp Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin