Reklam
Reklam

Haziran Ayı Muhtarlar Toplantısı Yapıldı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
16 Haziran, 2015 14:21 tarihinde yayınlandı
0

Her ay düzenli olarak yapılan Mahalle Muhtarları toplantısı bu ay Derya Restaurant’da yapıldı. Toplantıya mahalle muhtarlarının yanı sıra Karabük Belediye Başkanı Rafet Vergili ile Belediye Başkan Yardımcısı Fatma Danışman da katıldı.
Sohbet havası ortamında yapılan toplantıda açılış konuşmasını Karabük Mahalle Muhtarları Derneği Başkanı İbrahim Harmanbaşı yaptı. Harmanbaşı konuşmasında; “7 Haziran’da ülkemiz bir seçimden geçti. Sizlerde bu tempo içerisinde çalıştınız. Hür özgür iradenizle herhangi bir baskı ve herhangi bir yan etkilerden etkilenmeden demokratik haklarınızı kullandınız. Ben sizlere çok teşekkür ediyorum. Bir ay boyunca mahallelerinizden çıkmadınız. Sürekli seçmenlerinizi en iyi bir şekilde bilgilendirdiniz. Seçmen kağıtlarını dağıttınız ve Karabük’te de huzurlu bir şekilde seçim oldu” dedi.
Başkan Vergili ise düzenlenen toplantılara katılımdan duyduğu memnuniyeti dile getirerek muhtarlara teşekkür etti.

Bizi sosyal medyadan takip edin