Reklam
Reklam

GSİM’de Kan Bağışı Etkinliği

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
06 Eylül, 2022 12:49 tarihinde yayınlandı
0

Türk Kızılay Karabük Şube Başkanlığı ve Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü iş birliği ile

Stadyum Genç Ofiste kan bağışı etkinliği gerçekleştirilerek kan bağışı alındı.

Stadyum Genç Ofiste düzenlenen kan bağışı programına Gençlik ve Spor İl Müdürü Coşkun Güven, Spor Hizmetleri Müdürü İsmail Özcan, Yurt Hizmetleri Müdürü Mehmet Özkeskin, Şube Müdürleri ve personeller katıldı.

Bir damla kanın bir hayat kurtardığını ifade eden Gençlik ve Spor İl Müdürü Coşkun Güven, “Ne zaman kan ihtiyacı olsa her zaman kan vermeye hazırız, kan bağışında bulunalım, kan bağışını önerelim.İl Müdürlüğümüz idarecileri ve personelleri de önce insan diyerek kan bağışına büyük ilgi gösterdi. Personellerimize çok teşekkür ediyorum.” dedi. (Nurettin Acar)

Bizi sosyal medyadan takip edin