Reklam
Reklam

Engelliler Haftası Kutlamaları Başladı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
11 Mayıs, 2015 15:06 tarihinde yayınlandı
0

Engelliler Haftası dolayısıyla tören düzenlendi. Yenişehir Atatürk Anıtındaki törende, Türkiye Sakatlar Derneği Karabük Şubesi Başkanı Muhittin Yılmaz tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk bırakıldı.
Yılmaz, burada yaptığı konuşmada, herkesin birer engelli adayı olduğunu ifade ederek, “Birbirimizden farkımız yok. Çok az bir destekle yaşamın içerisinde olacağımıza inanıyorum” dedi.
Daha sonra engelliler ve aileleri, PTT Kavşağı’na kadar kortej yürüyüşü yaptı.
Ayrıca Vali Yardımcısı Abdullah Acar, bir alışveriş merkezinde düzenlenen Özel Eğitim Okulları Sergisi’nin açılışını gerçekleştirdi.

Bizi sosyal medyadan takip edin