Reklam
Reklam

En Güzel Ezanı Okuma Yarışmasında Eskişehir Birinci Oldu

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
07 Temmuz, 2015 08:21 tarihinde yayınlandı
0

KASTAMONU Diyanet İşleri Başkanlığı’nın düzenlediği en güzel Ezanı okuma yarışmasından Eskişehir birinci oldu.
Diyanet İşleri Başkanlığı Din Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün düzenlediği “8. Ezanı Güzel Okuma Bölge Yarışması” Kastamonu’da yapıldı. Hz. Pir Şeyh Şabanı Veli Camisinde gerçekleştirilen yarışmaya, Kastamonu’nun yanı sıra Ankara, Bartın, Karabük, Zonguldak, Kırıkkale, Eskişehir, Çankırı, Düzce ve Bolu katıldı.
Kastamonu İl Müftülüğünün ev sahipliğinde düzenlenen yarışmada, İl Müftüsü Osman Aydın, jüri başkanlığını yaptığı.
Yarışmada kendi illerinde ezan okuma yarışmalarında birinci olan 10 aday bölge birincisi olabilmek için yarıştı.
Yarışmacılar, okuma sırasını kurayla kendileri çekerek belirledi.
Yarışmacılar, ezanı jüri karşısında iki farklı makamda okudu. Makam geçiş yerleri yarışmacılar tarafından seçildi.
Güzel okuma, diksiyon, güzel ses ve makama
uygunluk ölçütlerine göre yapılan değerlendirme sonucunda, birinciliği Eskişehir’den Ferhat Güler, ikinciliği Düzce’den Enes
Özsoy, üçüncülüğü ise Ankara’dan Hikmet Karabacak aldı.
8. Ezanı Güzel Okuma Bölge Yarışması’nın birincisi Ferhat Güler, Konya’da düzenlenecek olan Ezanı Güzel Okuma Yarışması Türkiye Finali’nde bölgeyi temsil etme hakkı kazandı.

Bizi sosyal medyadan takip edin