Reklam
Reklam

Cumhuriyet Aile Sağlığı Merkezi Yapımı Sürüyor

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
03 Mart, 2015 15:14 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Merkez 5000 Evler Cumhuriyet Mahallesi’nde yapımı devam eden 4 Hekimlik Aile Sağlığı Merkezi binasının kısa bir süre içerisinde temeli atılırken, çelik konstrüksiyon iskeletinin montajı da tamamlandı.
İl Sağlık Müdürü Dr. Ahmet Sarı ve Halk Sağlığı Müdürü Dr. Sezgin Tiryaki, sağlık tesisinin yapımının hızla ilerlediğini ve merkezin tahmin edilenden daha kısa bir süre içerisinde hizmete açılmasının planlandığını söylediler.
Aile Sağlığı Merkezi’nin hizmete açılması ile birlikte Karabük’ün modern ve kullanılışlı bir sağlık tesisine daha kavuşacağı ifade edildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin