ZONGULDAK Çatalağzı Belediye Başkanı Adnan Akgün, Çatalağzı Termik Santrali kül barajı gövdesindeki çatlaktan sızıntı meydana geldiğini belirtti. Yapılan inceleme sonucunda Çatalağzı Termik Santrali kül barajı gövdesindeki çatlaktan sızıntı meydana geldiğini dile getiren Akgün yaptığı açıklamada, “2010 yılında hizmete giren Çatalağzı Termik Santrali kül barajı gövdesindeki çatlaktan sızıntı meydana geldiği geçtiğimiz günlerde tarafımızdan tespit edilmiştir. Yaptığımız incelemelerde sızıntıdan dolayı küllerin Cumayanı göletine aktığı görülmüştür. Daha sonra yapılan tertibatla bu sızıntının Cumayanı deresine yönlendirildiği anlaşılmıştır. Derede vahşi yaşam kalmamıştır. İnsanlarımızın sağlığından endişe etmekteyiz. İlgili kurumla ve Çevre Müdürlüğü ile yazışmalarda bulunulmuş fakat herhangi bir gelişme sağlanamamıştır. Bu hususun şiddetle takipçisi olacağımızın bilinmesini kamuoyuna saygı ile bildiririm” dedi.


Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Zonguldak
Alaplı’da alev topuna dönen piknik tüpü korkuttu

Gündem
Eşini boğup kahve kupasıyla yüzünü parçalayan koca hakkında ağırlaştırılmış müebbet talebi
Son Dakika
Video Haberler
Benzer Haberler
Haftalık Gündem

Zonguldak
Alaplı SGK Müdürlüğüne Muhammet Çetin atandı

Zonguldak
BEUN’da Uluslararası Katılımlı MMAS’26 Çalıştayı başladı

Kastamonu
Kastamonulu öğrencilere Ankara gezisi

Zonguldak
Alaplı’da alev topuna dönen piknik tüpü korkuttu

Gündem