Reklam
Reklam

BİLİM ŞENLİĞİ YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ

Yusuf Korkmaz tarafından
25 Şubat, 2024 16:29 tarihinde yayınlandı
0

Karabük Belediyesi Bilim ve inovasyon Merkezinde “Bilim Şenliği” gerçekleştirildi.

Bilim şenliğinde yapılan gösterilerle doyasıya eğlenen yüzlerce çocuğa Karabük Belediyesi tarafından balon, patlamış mısır ve pamuk şeker dağıtıldı.
Bilim şenliği her yıl düzenli olarak ve artarak devam edecek diyen Başkan Vergili; “Geleceğin teminatı çocuklarımız derslerinin yanında eğlenmeyi de hak ediyorlar. Bundan sonrada bu yöndeki çalışmalarımız devam edecek.”dedi.

WhatsApp Image 2024 02 25 at 18.18.40 jpeg WhatsApp Image 2024 02 25 at 18.18.39 jpeg WhatsApp Image 2024 02 25 at 18.18.42 jpeg

Bizi sosyal medyadan takip edin