Reklam
Reklam

Belediyeden Yaylacık’a Park ve Mesire Alanı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
02 Ağustos, 2016 14:19 tarihinde yayınlandı
0

 

Karabük Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte yeşilliklerin bakımlarının yanı sıra yeni park ve mesire alanları da oluşturmaya devam ediyor.

Karabük halkına vakit geçirip, nefes alabilecekleri ortamlar oluşturan Karabük Belediyesi, yıllardır kullanılmayan ve bakımsız olan Kayabaşı Mahallesi Yaylacık mevkiine mesire alanı ve park kazandırıyor. Yeniden düzenlemeye alınarak hazırlanan park ve mesire alanı insanların tekrar piknik alanı olarak kullanabileceği bir mekân haline getiriliyor.

Bizi sosyal medyadan takip edin