Reklam
Reklam

Belediyeden Trafiği Rahatlatacak Yeni Kavşak Düzenlemesi

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
11 Nisan, 2016 07:10 tarihinde yayınlandı
0

ZONGULDAK Alaplı Belediyesi, şehiriçi trafiğinin yoğun olduğu noktalarda bulunan kavşaklarda yeni düzenleme yapıyor. Alaplı Belediyesi son olarak şehiriçi meydanında bulunan kavşakta gerçekleştirdiği yeni düzenleme ile bölgedeki trafiği rahatlatacak. Şehiriçi trafiği rahatlatmak, belli noktalardaki trafik yoğunluğunun azaltılması için çok yönlü çalışmalarının sürdüğünü belirten Alaplı Belediye Başkanı Tekin, “Şehir merkezinde ulaşımını sağlayan Yalı Caddesinde yoğunluk yaşanmaktadır. Şehiriçi meydan kavşağındaki bu çalışmayla kavşağın işlevselliği ve kapasitesi artırılarak, trafik yoğunluğu azaltılacaktır. Özellikle akşam saatlerinde oluşan trafik yoğunluğu şehir meydanı göbeğinde kavşakta düzenleme yapılmasını zorunlu kılmıştır. Yapılan teknik incelemeler sonucu trafik akışının karakteristiği belirlenmiş ve bu karakteristiğe göre trafik akışını rahatlatacak kavşak projesi uygulanmıştır” dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin