Reklam
Reklam

Başkentlilerin Ağzı Safranbolu Lokumu ile Tatlandı

Karabük Postası Avatarı
Karabük Postası tarafından
17 Mayıs, 2016 14:10 tarihinde yayınlandı
0

Karabüklüler Vakfı’nın üyeleri Ankaralılara Safranbolu lokumu ikram etti. Kızılay meydanında dağıtılan içinde çeyrek altın bulunan Safranbolu lokumuna Başkentliler büyük ilgili gösterdi.
Atatürk Kültür Merkezi’nde 19-22 Mayıs 2016 tarihleri arasında düzenlenen olan Karabük Günleri kapsamında Karabüklüler Vakfı tarafından ilginç bir tanıtımın etkinliği yapıldı. Karabüklüler Vakfı tarafından etkinliği tanıtım için Kızılay Meydanı’nda kilolarca Safranbolu lokumu dağıtıldı. Dağıtılan lokumunun bir özelliğide içinde çeyrek altın bulunmasıydı. Yedikleri lokumdan çeyrek altın çıkan Ankaralılar ‘Hem ağzımız tatlandı hem de cebimiz” dediler.

Bizi sosyal medyadan takip edin